Vi ses!

Kändes som att ett kapitel som har varit väldigt närvarande under de senaste åren på något sätt avslutades igår när jag åkte ifrån vår festival. Det som började med en idé om att starta en klubb blev till tre klubbar, en ideell förening, ett handelsbolag och en anställning för att ordna en festival. På torsdag flyttar jag ifrån Umeå för att göra det där som jag ändå har utbildat mig till så nu är planen att lära mig ett språk, resa och härja med juridik som kanske gör världen lite bättre. Jag har sålt i princip allt jag äger och packat tre väskor som följer med mig till Stockholm där jag blir kvar de kommande tre månaderna. Efter det har jag ingen som helst aning om vart det bär. Men jag lär väl märka.

Kommentarer
Postat av: HemkäraHanna

Det låter spännande!

Lycka till med allt!

2012-06-18 @ 22:02:28
URL: http://hemkarahanna.blogspot.com
Postat av: Sara Å

Lycka till fina du!

2012-06-19 @ 16:42:52
Postat av: Amanda

Hoppas att vi får hänga med :) Lycka till!

2012-06-21 @ 15:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0